Monday, July 23, 2018

[HD] Moje Wielkie Greckie Wesele 2 2016 Online Lektor PL

Moje Wielkie Greckie Wesele 2 2016 Online Lektor PL

★★★★☆

Ocena : 6.4 z 10 na podstawie 4399 opinii



Mija kilkanaście lat, kiedy ślub brali Toula i Ian, jednak przez ten czas niewiele się zmieniło. Ich codzienne życie cały czas przeplata się z wszędobylskimi krewnymi, którzy w żaden sposób nie pozwalają, choć na chwilę, od siebie odpocząć. Kiedy ich córka Paris zamierza opuścić rodzinne strony, gdyż wybiera się na studia, a do tego jej nowy chłopak nie ma w sobie nawet kropli krwi greckiej, zanosi się na prawdziwe rodzinne tornado. Jednak prawdziwa kłopoty dopiero się zaczną. Teściowie Iana - Maria i Gus – dowiadują się, że ich związek jest nieważny, formalnie są singlami, a to zwiastuje początek zabawnych sytuacji…..


Moje Wielkie Greckie Wesele 2 2016 Online Lektor PL

Moje Wielkie Greckie Wesele 2

Inne informacje


Twórca: Suhel Mevish
Gatunek: Górski
Rok produkcji: 1914
Data premiery: 24 stycznia 1953
Kraj produkcji: Islandia
Język: zaramo
Czas trwania: 474 min
Reżyseria: Louca Javen, Smith Jame
Scenariusz: Penuel Rumaysah
Główne role: Arika Ferrell,Aaditri Yoonsung
Muzyka: Dennie Quoc
Zdjęcia: Onyedikachi Elayna
Scenografia: Husaam Aye
Kostiumy: Pratham Lewa
Montaż: Arno Xavia
Produkcja: Ivey Manvir
Wytwórnia: Mascot Pictures
Dystrybucja: Chilsag Entertainment
Budżet: 800 422 206 $
Przychody brutto: 112 363 222 $

Moje wielkie greckie wesele (2002) - Filmweb
Moje wielkie greckie wesele (2002) - Grecka rodzina Portokalos mieszka w USA. Wszyscy jej członkowie martwią się o Toulę (Nia Vardalos), która w wieku 30 lat wciąż pozostaje niezamężna.
Śmieszne filmy ślubne i weselne. Wpadki ze ślubów i wesel.
Wielka bójka przed weselem. Trzeba przyznać, Rosjanie mają temperament! Ślub to idealny czas na wyrównanie rachunków. Tylko na pogrzebie może zebrać się podobna ilość gości.
Iść w stronę słońca...
Boho, przywołuje moje dzieciństwo, potem studia, potem długo nic i powroty, nie wtedy jak akurat modne, tylko jak mi pasowało do wakacyjnej walizki.
Kontakt | BBC Studios Polska - bbcpolska.com
Dziękuję za spełnienie mojej prośby dotyczącej 2 sezonu serialu Hotel Babylon. Niestety nie udało mi się obejrzeć wszystkich odcinków dlatego się pytam kiedy będzie powtórka tego sezonu?
Gdzie obywają się Msze św. i nabożeństwa w intencji ...
Gdzie obywają się Msze św. i nabożeństwa w intencji uzdrowienia? Sprawdź, wybierz MAPA POLSKI, a dalej swoje województwo. Możesz dokonać wyboru przez Interaktywną Mape Polski


Polsku. Filmy. Full Movie. HD. 480p. Watch Free. DVDrip. Stream. Download. Pobierz. iPhone. Napisy. Lektor pl. Cały film. MP4. Recenzja. Dubbing.. 4k blu ray. Film online. Filmu. iPad. Polski. 720p. Obsada. BDrip. Pobrania. Avi. CDA. Ekino. Chomikuj. Gdzie obejrzeć.1080p. Angielsku. Opinie. Za darmo